UniK Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Er is iets gebeurd dat niet had mogen gebeuren en jij wilt er iets van zeggen, want het zit je hoog en je overweegt een klacht. Wie kun je aanspreken?

Vertel ons wat je dwars zit. Dan kunnen we er iets aan doen. Geef gemakkelijk uw klacht door.

Bij UniK geloven we in een wereld waarin iedereen meedoet en meehelpt. Daarom kijken we altijd liever naar wat mensen wel kunnen, in plaats van niet. Samen vinden we de ondersteuning die het beste bij je past. UniK, iedereen doet mee. Dus jij ook! Als het tegenzit, doen wij met je mee. Bijvoorbeeld met een klachtenregeling waarbij je gehoord wordt. Want iedereen verdient een plek in de maatschappij.

Eerste aanspreekpunt bij een klacht.
Met de medewerkers van UniK heb je bijna dagelijks contact. Ze kennen jou en jij kent hen. Spreek ze aan als je ontevreden bent en vertel hen wat je dwars zit. Dan zoeken wij een oplossing om jouw klacht te verhelpen. Je kunt je bezwaren ook e-mailen: info@unik.nl.

Extra hulp bij een klacht.
Vind je het moeilijk om jouw klacht onder woorden brengen? Of zie je op tegen het gesprek? Onze vertrouwenspersoon helpt je graag. Hij denkt mee, schrijft mee en gaat mee. Voor hulp bel je 088 – 205 2398. Mailen kan ook, via info@unik.nl.

Vraag een onafhankelijk oordeel bij een klacht.
Wil je je bezwaren voorleggen aan een onafhankelijke partij? Zet je klacht op papier en richt deze aan de klachtencommissie van UniK. Toesturen kan via info@unik.nl of per post: UniK BV, Gildekamp 12B, 5431 SP Cuijk.

De behandeling van jouw klacht gaat als volgt:

  1. Bevestiging van ontvangst
  2. Eerdere pogingen onderzoeken om tot een oplossing te komen
  3. Aangeklaagde schrijft een verweer
  4. Gesprek met beide partijen
  5. Schriftelijke uitspraak
  6. Eventuele maatregelen

Zeg het als je ontevreden bent, dan kunnen we er iets aan doen. En als je wel tevreden bent, horen we het ook graag. Persoonlijk of via e-mail!

 

Jaarverslag officiële klachten